Hayatımızın çoğu anında 2 seçenek arasında kalır ve o anki şartlara göre kendimize en yakın olanı seçeriz.Kimi zaman iyiki yapmışım dersinizi kimi zaman yapmasaydım. Peki 2 seçenekte kalmadan yaptığıklarınız düşündünüz mü ?
Öyle kararlar verirsiniz ki o an size bunu yapmamın tam zamanı dedirtir. Ya ilerisi… Zaman geçtikçe fikirleriniz değişir ve aslında istediklerinizin bunlar olmadığını düşünmeye başlarsınız.
“Ben bunu nasıl yaptım , böyle birşeye nasıl yeltenebildim, bu yola neden girdim” diyebilirsiniz. Bir nevi kendinizle dalga geçersiniz. Kendinize gülersiniz belkide. Ne kadar kötü düşüncelerim varmış dersiniz.
İşte o an size en yakın kelime ortaya çıkar.”Keşke!”. İşte o zaman pişmansınızdır demektir.”Keşke yapmasaydım,keşke bu işe kalkışmasaydım”cümleleriyle devam eder ve bu şekilde uzar gider.
Şimdiki aklım olsaydı cümlesi gelir ardından. Kurmak istediğiniz cümle odur aslında. Asıl yapmak istediğiniz , olmak istediğiniz kişi odur.
Peki Siz şimdiki aklınız olsaydı maziye baktığınızda neyi değiştirmek istediniz ?
Hedef Kitle Kavramı Nedir? Hedef kitle, pazarlaması yapılacak olan ürünün kim tarafından ve ne amaçla…
Kartvizit, en basit tanımıyla şahıslar ya da firmalar için hazırlanan ve üzerinde tanıtıcı kısa bilgilerin…
“Logo en sade haliyle bir işletmeyi diğer işletmelerden ayıran markayı, harf, simge (görsel veya çizim)…
Vektörel, yeniden boyutlandırdığında (özellikle büyüdüğünde) kalite kaybına uğramayan, yüksek çözünürlüklü olarak baskısı yapılabilen grafik türüdür.…
Geçmiş dönemlerde birden fazla el değiştiren NETBİLSİS markası, 2014 yılında Türkiye'de Joomla dünyasının önde gelen…