Artık instagramınız da resimlere ve videolara bakarken reklamlarla karşılacaksınız. 150 milyonu aşan kullanıcı ve geniş fotoğraf potansiyelini en uygun şekilde kullanmak isteyen markalar tarafından da merak edilen bir konuydu.
Instagram sonunda reklamlarını ilk kez görücüye çıkardı. Bir kez daha kullanıcıların tepkisini almak istemeyen Instagram böylece hem reklamlarla ilgili merak edilenleri, hem de nasıl görüneceklerini site üzerinde sergilemiş oldu.
Instagram’daki sponsorlu görsellerin üst kısmında hem bunu ifade eden bir metin, hem de hemen yanında bir simge bulunacak. Böylece kullanıcıların paylaşımlar arasındaki reklamları ayırt etmeleri kolaylaşacak.
Bunun yanı sıra reklaların alt kısmında yer alacak üç nokta işareti, görüntülenmekte olan reklamı kapatma seçeneği sunacak. Bu simgeye tıklayarak reklamı kapatmayı tercih edenler, isterlerse reklamı neden beğenmediklerini de belirtebilecekler. Bu yapı Facebook’ta kullanılan modele oldukça benziyor.
Hedef Kitle Kavramı Nedir? Hedef kitle, pazarlaması yapılacak olan ürünün kim tarafından ve ne amaçla…
Kartvizit, en basit tanımıyla şahıslar ya da firmalar için hazırlanan ve üzerinde tanıtıcı kısa bilgilerin…
“Logo en sade haliyle bir işletmeyi diğer işletmelerden ayıran markayı, harf, simge (görsel veya çizim)…
Vektörel, yeniden boyutlandırdığında (özellikle büyüdüğünde) kalite kaybına uğramayan, yüksek çözünürlüklü olarak baskısı yapılabilen grafik türüdür.…
Geçmiş dönemlerde birden fazla el değiştiren NETBİLSİS markası, 2014 yılında Türkiye'de Joomla dünyasının önde gelen…